lördag 6 oktober 2007

Vår nya hemsida!

Jag tror att hemsidan kanske läggs ut ikväll eller i morgon. Kolla gärna in alla bilder och filmer vi har. Kramar till Poffa Nisse som är världsmästare på allt. Han kan allt. Jag menar det! Han har byggt en träbåt från scratch, haft en musikstudio, jobbat som medialärare, drivit barnunderhållningen "smålandia", tryckeri och nyss sadlat om till snickare och målare. Senast knåpade han ihop vår nya hemsida och lärde mig hur man gör filmer på datorn. Heja Nisse.

Igår var det hemmamatch för lokala basketlaget Dragons. Givetvis var TIGER där med och firade med buller och bång. Vi sjöng i välkomsthallen och sen mitt på plan i halvtid. Riktigt roligt är det. Ibland kan jag sitta helt förtrollad och bara titta på dessa mäniskor som är typ 2.13m. Wow. Efter matchen for vi hem till TIGERS barnflicka Kicki som fyllde år. Oj vad vi firade. Vi firade till och med så att Jenny missade bussen som gick 8 i morse. Men shit vad kul vi hade. Sjöng karaoke på lokala syltan och gick på pretto-disco efter. Väl hemma var det fullt med folk som ville ha efterfest och jag slarvade ihop en thai-gryta med kyckling såg jag i morse.

Nu är jag faktiskt, hör och häpna, LEDIG i kväll. Känns konstigt. Kommer knappt ihåg hur man slår på TV:n.

Inga kommentarer: