torsdag 30 augusti 2007

Jaha. Lill-tigern sover och jag valde mellan att duscha, laga mat till alla, eller skicka fakturor som borde gått iväg för en månad sen, men då tänkte jag; åt helvete med allt, här ska bloggas!
Alla andra i min lilla hitta-på-värld lever ju också här i lådan på skrivbordet.

En återkommande tanke 30 aug: Kanske sälja allt jag har, förtränga barnen och skicka mannen på semester, och sen köpa löshår och sprit för resten...
Nä det går ju inte. Jag måste ju leta noter till live-bandet i årets julshow. Tar det nån annan dag.

Ja, här är jag. En tigers själ och ytligheter. Jag och High heel Jenny satt i logen efter det bästa gig vi haft på länge. Publiken skrek TIGER TIGER TIGER och sa WE LOVE YOU och klev av och var dom rockstjärnor vi är. Slog sönder ett bord, dränkte oss i skumpa, och låg med alla i logen. NEJ DET GJORDE VI INTE, för vi är inte som alla andra. Vi stirrade i stället rätt fram tills jag visade ett finger-trick med näsan inblanda och sa

-Kolla!!!

Jenny: -Va? Nä, du trolla!!!! Hur gick det där till? Wow..

Anna: -Det du! Kan du klura på! Ha! *knäcker den 14e lokan för dagen*

Att vi dagen efter verkligen söp skallen i bitar och gick på kändispartaj och kom hem kl 08.00 hjälpte det dåliga rockstjärne-samvetet.

2 kommentarer:

Jenny. sa...

HA HA HAAA!!!! Välkommen darling!

Anna Tiger sa...

Tack tack! *bugar, niger, världen vill ha mig...*