fredag 21 december 2007

Jodå..

..nog spelade vi på branschfesten alltid. Sen hade vi partaj. På måndagen skulle jag på stämbandskontroll och då stoppade de ned en kamera i halsen och filmade medan jag försökte sjunga. Sa jag att det var partaj på söndagen..... Hulk.

Annars har veckan flytit på bra. Har haft svärmor här på besök i några dagar, så jag gjorde en kärlknöl och potatisgratäng. Nam nam nam.

Ältar rocktexter nu. Skitkul med rock, fick blodad tand i Östersund med livebandet.
Juldagen och annandagen väntar, då blir det rock, sen är det middagsunderhållning i Klövsjö på nyår.

Ikväll har vi barnvakt och ska på kalas en snabbis till Härnösand, för att sedan kolla på De Sotos på Oscar.

Ha det!

2 kommentarer:

Carola sa...

Rolig felskrivning -om du inte menade det så- att skriva kärlknöl i samband med svärmor. Kärlknöl får mig att tänka på en knuta på blodådern...hahaha. Annars heter det ju Tjälknöl och DET är gott det!

Lena S sa...

GOD JUL!!!! Å kram till lilltigern. Hoppas hon skrämmer tomten riktigt ordentligt.