måndag 21 januari 2008

Sammanfattning

Januari sammanfattat.
Gig i Klövsjö
Gig på Travgala
Gig på Fest med Scottie Pippen
Inskolning för Tess på förskolan
Gig på Olearys

Sen fortsätter det som följande;

Gig på Skandia
Gig för SHRA

Om jag inte hinner blogga mer så är det för att jag inte fattar särdeles mycket av min nya MacBook. Har haft en PC vilket inte heller sa mig så mycket, men jag hittade dit jag skulle typ. Ska på musikdatakurs i veckan.

Visst är det konstigt att allt går sönder samtidigt? Båda trådlösa mickarna är på rep, in-earmonitorerna kommer tillbaka från rep i februari, och jag tror att min hjärna kommer att gå i tusen bitar snart eftersom jag sliter mitt hår bara för att jag inte fattar allt med datorn PÅ EN GÅNG!!!!

Ja ja. Jag och Jenny klurade nyss ut att vi ska träffa våra familjer den 7 mars eftersom det är nästa lediga helg. Jag var ledig idag till jag och Jenny kom ihåg att vi hade studiotid kl 12.00.
Tur att Mannen är ganska förstående och klappar snällt på mig i alla fall... Tack love.

Inga kommentarer: