söndag 4 november 2007

LEDIG

Första lediga helgen sen mars. Gud så skönt. Nu blir det gig fre och lör igen och då går väl allt tillbaka till det normala.
Var ute på krogen i helgen och hade lite problem med att sminka mig "normalt". Hemma är jag alltid osminkad och annars är det 8 lager med showsmink som gäller.
Tess har varit så sjuk i veckan men nu har hon kommit tillbaka och imorgon kommer Alva. Det är tur att Jenny är här så ofta annars hade det varit så tomt i Alvas rum varannan vecka..
Nu står mannen i köket och lagar mat till mig och barnflickan Kicki. Han är snäll han.

Jenny: Blir det namncermoni eller dop?
Björn: Hade ni roligt då? Berätta berätta berätta......

Nä nu smiter Tess iväg på mattan. Vänta.

Tillbaka. Ja nu ska jag bara chilla i soffan och vänta på maten. Kanske ta ett glas vin??? Hm..

Hämta, hämta..

1 kommentar:

Jenny. sa...

Ja, nån slags ceremoni måste vi ju ha...Kanske boka Tiger? Har för mig att det är tradition att ha namngivnings-show när det gäller just palmer...;)