tisdag 27 november 2007

Närmare sporten!

Ja, ni läste rätt. Närmare sport än så här har jag inte varit sen jag var 10 och spelade basket i en vecka. Jag är ett fan av fotbollsfrun som bloggar på aftonbladet (se länk till vänster) och tyckte lite synd om henne så jag och Jenny bestämde att vi skulle ge henne en present. Hon är så ledsen för sin platta päls så vi har gett henne en volummaster. Hon blev jätteglad och länkade till vår hemsida på sin blogg idag.
Så snäll.

Ja, hennes man spelar fotboll, det var det som kopplade till sport. Eller som en kvinna jag delade kontor med förut sa:
-Har du sportat i tvåan?
-Vad menar du nu?
-Ja, men du vet.. När man tar den där bak..

Också en jävla omskrivning för analsex...

Hur som helst, jag börjar känna mig bättre i min hals och hoppas på att få börja jobba på torsdag. Vi ska till Delsbo då och sen är det Stadshussalongen i Sundsvall på fredag, Byske havsbad på lördag, rep med livebandet mån, tis, hem onsdag och lörudden torsdag, östersund fredag och lördag, och samma nästa fredag och lördag och ev nyår i Klövsjö bla bla bla...
Har varit hemma och ställt in ett gäng gig men nu känns det bättre och dec är räddad.

Delsbo är som fan på att boka oss nu. Helt vilda, har redan bokat upp hela våren ända till juni. Roligt att återkomma till en lokal man känner igen.

Lill-tigern håller på att bli mammig. Har någon något tips för att få henne på andra tankar? Jag kommer ju att vara borta nästan hela dec och jag vet inte om det gör saken bättre eller sämre. Dagis har hon i alla fall från januari. Vi ska fira hennes ettårsdag (2 jan) med glitter och bång i riktig schlagermanér.

Vi har ett så jävla roligt projekt på g i S-vall men jag tar det sen.

Nu ska jag och Tess få stuvade makaroner och köttfärssås hos mormor Åsa.
Hejdå

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oi, achei seu blog pelo google está bem interessante gostei desse post. Gostaria de falar sobre o CresceNet. O CresceNet é um provedor de internet discada que remunera seus usuários pelo tempo conectado. Exatamente isso que você leu, estão pagando para você conectar. O provedor paga 20 centavos por hora de conexão discada com ligação local para mais de 2100 cidades do Brasil. O CresceNet tem um acelerador de conexão, que deixa sua conexão até 10 vezes mais rápida. Quem utiliza banda larga pode lucrar também, basta se cadastrar no CresceNet e quando for dormir conectar por discada, é possível pagar a ADSL só com o dinheiro da discada. Nos horários de minuto único o gasto com telefone é mínimo e a remuneração do CresceNet generosa. Se você quiser linkar o Cresce.Net(www.provedorcrescenet.com) no seu blog eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. If is possible add the CresceNet(www.provedorcrescenet.com) in your blogroll, I thank. Good bye friend.

Anonym sa...

Fotbollsfrun älskar att prata om "tvåan" och allt som därtill hör!

Daniel sa...

Nu föll poletten ner! Smask, lovika, vita renen. Det var du!
Jag blev lite starstruck nu.

Ses i Östersund!

Daniel af Canneloni Macaroni