måndag 3 september 2007

Fest med mig!

Vilken tur att det bara var middag med släkt igår. Jag och lill-Tigern gick dit när hon vaknade och åt en jättegod middag. Men brorsan sa att han skulle ha fest på lördag. WOHO!! Kanske skaffa barnvakt...

Min lill-Tiger är förövrigt döpt efter Alcazar. Hon heter TESS (efter Tess Merkel) ÅSA (efter min mor) KRISTINA (efter Duvemåla och moster) WILHELMINA (efter femme Wilhelm Moberg) Söderström Rådström. Om det gick hade jag döpt henne till BjörnBenny men det fick man inte... Hade hon varit en kille hade hon hetat Rocco (efter pappa hahahahahaha). Det gillade inte mormor eller någon annanheller för den delen. Jag lät tjejerna i showen ge förslag på namn och då sa High heel Jenny;
-Cleopatra Tigris Chantall.
-Men det är ju jätte löjligt om man heter typ Söderström.
-Man behöver inget efternamn om man heter det. Möjligtvis Onassis.
Så sant. Men nu blev det Tess eftersom Alcazar höll på att splitras och allt.

Nu ska jag på gig i Piteå igen. Glada dagar kan jag säga. Det var så underbart där sist så vi återkommer med glädje.

3 kommentarer:

Helena sa...

Åh! Men om du ändå ska uppåt kan du väl titta in? :) Välkommen!!

Jenny. sa...

Gör en avgjutning av dig själv i odödlig betong som du sen har som staty i vardagsrummet. Och på en guldplakett i pannan skriver du: ErsHöghet Cleopatra Tigris Chantal Onassis. Alias: Anna-BjörnBenny Moberg.

hahahahahahahaaaa!

Stifflert sa...

Det är så roligt att ni kommer hit snart!! Skynda skynda!