söndag 30 september 2007

Hur var det nu..

...jo, bandet som var där innan hade det jättejobbigt för publiken hade hotat dem med stryk om de spelade blues.

Bandet: -Sa vi att vi var ett bluesband? *aktar ansiktet och vitala organ*

I alla fall så var vi där igår. FY FAAAAAAN!!!!!!!!!! De tjoade och dansade, men med HAT I BLICKEN......
En farbror som var röd i ansiktet försökte på vårt första set kl nio att ta Jenny mellan benen och brösten. Jenny vände sig om och lyfte ut honom med klorna runt hans ansikte. Duktig tiger. En hand bara.
Sen rullade det liksom på. Mitt i en låt klampar en fyllekärring in på scen och tar Jenny i armen.

Tanten: -Vad är det här för jävla skit. Jag känner inte igen, och vet inte hur den här låten går. BYT LÅT. NU!!! SA JAG!!!!!!

TIGER: -Mama......! *Satt sen i logen och försökte knåpa ihop ett sätt som gjorde att vi kom hem helskinnade..*

Alla sa eleka saker och skrämde oss ibland med att väsa genom tänderna att det här var jättebra ändå. Så jävla konstigt. Hatar att älska oss liksom. Vår chaufför och barnflicka Kicki som vi reser runt med var tvungen att tillbringa hela kvällen i bland dessa hemska människor. Trodde vi var i twilight zone.

Har haft en bra dag i dag. Tårta hos mys-morbror och god mat hemma med älskling. Fick fyra nya bokningar på mailen också. Allt rullar på. Glada dagar!

Är så hes ibland efter vissa skräckinjagande gig. Överkompenserar liksom och skriker fram vissa toner i tron om att det ska göra mig oåtkomlig. Göra dem rädd för mig.
-Akta er, annars ska jag skrika ned dig i skorna. SA JAG!!!!!!EVIGHEEEEEEET!
Har skrattat som de där roliga hyenorna i Lejonkungen hela helgen. Hest skratt,Väs väs väs..

I morgon ska jag köpa ett el-piano. Här ska styras upp en classy show ba. Såg mig själv väsa ballader på en flygel. Längtar efter att få höra vad Jenny säger när jag sätter mig på lilla synthen. Kling klongklongklandpling.... Måste skaffa barstol.

Nu ska jag sova snart ska bara ligga lite nakensked med älskling först.
hejdå

2 kommentarer:

Pär Westling sa...

Köp en Roland FP7 eller en Yamaha S90ES. Bra skit sa ja.

Anonym sa...

Ojdå, var det så illa... tänk då hur jag har det som jobbar varje gång =)