torsdag 13 september 2007

PITEÅ; tja la la la la!

Snart far vi. Jag är som ett barn dagen före julafton. Två nya medleyn har vi också. E-type, Darin, Pink, PCD, Gwen Stefani, och som vanligt en massa schlager. Det som nästan är roligast är att killen som arrangerar detta kalas är världens bästa arrangör. På PDOL så var det han som styrde upp speglar, kanelbullar, loka, spotlights och givetvis en klar porröd matta i logen. Logen såg ut som en pressening utifrån, men vi som var där vet att det var fab och glam på insidan. De hade inrätt med fem glada dragqueens också. Fashionpack!

Nu ska jag snart packa, platta pälsen, köpa vin och cider, ta på mig bästa glad-resenär-dräkten och sluta upp med Jennyn på tåget. Sa åt henne att dricka ner sig fort så det går lättare med korreografin.

Kommer att sakna HG:n, mellan-tigern, och lill-tigern dock...
Inget morgonmys med mjuk bäbis...
Inget kvällsmys med hård..

Skickade musik till Jenny via mail idag. Skrev titeln "modernt medley". HUR GAMMAL ÄR JAG??? Tant Anna ska hänga med kidsen och inse att det inte är långt kvar för mig och Jenny för än vi verkligen ÄR Patsy och Edina..

5 kommentarer:

Stifflert sa...

Hej! jag var lite förvirrad där mitt i natten... skickade visst ett mess till Jenny där det står at bussarna går 07.10 och 07.50 på fredag från Luleå till Piteå. Kom nu då! Skynda sig!!

Carola sa...

Hahahaha...tantvarning!

Anonym sa...

Kvällsmys med hård????

Anna Tiger sa...

Kvällsmys med hård.... brödmacka??
Hrm...

Carola sa...

Ja...en mjuk gör man ju inget med!